Monthly Archives: janvāris 2019

21 dienas izaicinājums paradumu maiņai Piesakies bezmaksas izaicinājumam

Jan 08

Norūdies, lai neslimotu – rūdīšanās ļauj dabiski palikt izturīgākam

Rūdīšanās , Wim Hof

Profilakse ir labākais veids, kā nodrošināt veselību. Arī rūdīšanās ir labs profilaktisks līdzeklis veselības nodrošināšanai. Kā rūdīties pareizi, vai katram tas ir pa spēkam un vai var to sākt darīt arī pašā ziemas viducī  – vairāk par to visu runājam Jaunā gada pirmajā raidījumā Kā labāk dzīvot. Raidījuma viesi fizioterapeite, hidroterapijas speciāliste, pedagoģijas doktore Luīze Ventaskrasta un Rūdīšanās skolas vadītājs, Wim Hof metodes treneris un vēstnieks Latvijā Māris Žunda.

Turpinā lasīt rakstu
Jan 07

Pieredzes stāsts – Vēl tāls ceļš ejams

Pieredzes stāsti

Andreja Kovaļova pieredze ar aukstumu sākās, kad viņš vēl bērns būdams kopā ar vecākiem devās uz Vecāķu pludmali – vēlā rudenī. Vīrietim spilgti atmiņā palikusi aina, kā viņa tēvs peldas lielos viļņos laikā, kad viņš pats ar mammu, silti saģērbušies stāv krastā. “Kopš tā laika periodiski intuitīvi esmu centies izaicināt sevi ar retām peldēm ziemā. Pavērsiens bija iepazīšanās ar Māri Žundu. Devos ar viņu ziemas pastaigā pa Siguldu, kas bija pirmais šāds izaicinājums un tas deva lielu impulsu. Apmeklēju arī vienas dienas apmācību, kas pavēra jaunu apvārsni un lēnām sāku integrēt aukstumu, kā arī elpošanas vingrinājumus savā ikdienā. Padziļinoties interesei un arī palielinoties azartam, devos arī uz vienas dienas lekciju Londonā, lai klātienē noklausītos Vima Hofa personīgo pieredzi un piedalītos īsā treniņā,”  ar pieredzi dalās A.Kovaļovs.

Turpinā lasīt rakstu
Jan 05

Pieredzes stāsts – Sergejs – veselīgāks, gudrāks un mazliet trakāks

Pieredzes stāsti

Sergejs Juhno ir 36 gadus jauns un, kā pats saka – dzīvo foršā pilsētā, ko sauc Liepāja. Viņš piekopj aktīvu dzīvesstilu un sporto katru dienu – skrien, peld un darbojos svaru zālē. “Arī ēst mēģinu veselīgi, par to liels paldies manai sieviņai, kura ļoti seko līdzi mūsu ģimenes uzturam,” saka Sergejs un atklāj savu dienas režīmu. Ceļas aptuveni 5:10, izskrien aptuveni divus kilometrus, lai pamostos, pēc tam, kādas 40 minūtes palasa grāmatu – tas viss notiek, kamēr mājinieki vēl guļ. Tad brokastis un darbs, savukārt pēc darba treniņš. “Vakarus gan mēģinu veltīt savai ģimenei, lai mēs kopā varam darīt visādas lietas,” paskaidro vīrietis.

Turpinā lasīt rakstu
>