Biežākie mīti par rūdīšanos, elpošanu un miegu

Elpošana

21 dienas izaicinājums paradumu maiņai Piesakies bezmaksas izaicinājumam

Aug 12
Lasīšanas laiks: 4 minūtes

Veids kā Rūdīšanās skola māca rūdīties ir ļoti sistemātisks un holistisks, ietekmējot vairākas fizioloģiskās sistēmas, jo tikai tā var nodrošināt rezultātu. Problēma ir, ka cilvēku imunitāte ir kļuvušas par izaicinājumu ļoti daudziem. Pietiek nedaudz mainīties vides temperatūrai un cilvēks uzreiz saslimst. Nepietiek pienācīgi izgulēties un mēs jūtamies noguriši. Mēs neizjūtam kontrastu starp apkārtējo vidi un neļaujam organismam to piedzīvot pārlieku liekā komforta un siltuma dēļ. Ķermenis ir pieradis pie komforta un pēkšņi samazinoties vides temperatūrai tā kļūst nedraudzīga. Tāpat vides temperatūra var augt, un, lūk, slimība ir klāt. Bieži vien pat nav jāiziet ārā. Brāzma no atvērta loga vai biroja gaisa kondicionētāja, un parādās pirmās slimības pazīmes. Papildus izpratnei par veselību un fizisko sagatavotību mēs aizmirstam par visvienkāršāko un bieži vien ignorētāko treniņu aspektu: elpošanu. Ķermeņa spēka attīstīšana, ignorējot elpošanas spēku, ir neproduktīva. Šajā rakstā vairāki mīti, ko skaidrojam mūsu mācību programmās 1) Rūdīšanās un Vima Hofa metode 2) Darbs ar elpu Oxygen Advantage metode 3) Tavs miegs un miega paradumi.

Rūdīšanās un Vima Hofa metode

Nevienam nepatīk aukstums, arī mums, bet mēs ļoti labi saprotam, kādēļ tas ir svarīgs un kā to izprast. Caur aukstumu mēs mācāmies ļoti daudz par sevi un to mēs piedāvājam arī Tev! Izplatītākie mīti ar ko mēs saskaramies tēmā rūdīšanās ir

1.mīts. Aukstums nav domāts visiem

2. mīts. Aukstas rokas un kājas tas ir normāli

3. mīts. Senioru vecumā tas ir normāli, ka paliek aukstās

4. mīts. No caurvēja var saslimst

5. mīts. Aukstumā var nomirt un saslimt

Ja Tev kāds no šiem mītiem liekas pazīstams un neskaidrs, tad nodarbībās un mācību programmā Vima Hofa metode un Rūdīšanās koncepts to kliedēsim!

Darbs ar elpu Oxygen Advantage metodika

Kā elpot ikdienā? Ir tik daudz pareizību un nepareizību, patiesību un puspatiesību, kuras ir jāskaidro un jāizjūt! Sāksim ar pamatiem, kas apkopoti no mūsu teorētiskās un praktiskās pieredzes! TOP 4 mīti, ko esam saskārušies:

1. mīts: dziļa elpošana nāk par labu

2. mīts: jo vairāk skābekļa mēs uzņemsim, jo labāk

3. mīts: oglekļa dioksīds ir nevajadzīga indīga izplūdes gāze

4. mīts: lielākajai daļai cilvēku ir nepieciešams elpot vairāk!

Ja Tev kāds no šiem mītiem liekas pazīstams un neskaidrs, tad nodarbībās un mācību programmā Darbs ar elpu to kliedēsim!

Tavs miegs un miega paradumi

Miegs ir pamats mūsu fiziskai un mentālai veselībai! Sakārto miegu un sakārto savu labsajūtu! Miega tēmā ir vairāki mīti, ko svarīgi izskaidrot. Papēti vai esi dzirdējis kādu no šiem mītiem?

1. mīts. Krākšana ir izplatīta problēma, īpaši vīriešu vidū, taču tā nav kaitīga

2. mīts. Tu vari”kompensēt un apmānīt” saņemtā miega daudzumu

3. mīts. Radio pagriešana, loga atvēršana vai gaisa kondicionētāja ieslēgšana ir efektīvi veidi, kā braukt nomodā

4. mīts. Veselības problēmas, piemēram, aptaukošanās, diabēts, hipertensija un depresija, nav saistītas ar cilvēka miega daudzumu un kvalitāti

5. mīts. Jo vecāks Tu kļūsti, jo mazāk stundu Tev nepieciešams, lai izgulēties

6. mīts. Miega laikā Tavas smadzenes atpūšas!

Ja Tev kāds no šiem mītiem liekas pazīstams un neskaidrs, tad nodarbībās un mācību programmā Tavs miegs un Tavi paradumi to kliedēsim!

Atlaides, atlaides, atlaides – jeb kāpēc mācīties kopā!

Ir vērtīgi mācīties kopā. Rūdīšanās iemāca vērtīgas lietas, bet atgriežoties savā vidē dalībnieks var saskārties ar pretestību no vides, kurā dzīvo un darbojas. Vide neatbalsta jauniegūtās zināšanas, cilvēki nesaprot jauniegūtos paradumus un to vērtību, kāpēc tas tagad ir kļuvis svarīgāk par to, ko mēs kopā jau gadiem esam darījuši (nedarījuši)! Tāpēc, mūsu nodarbības IR jāapmeklē kopā ar tuvākiem cilvēkiem, kas veido  Tavu ikdienas vidi.

  • Nāc mācies divatā: 10% atlaide
  • Nāc mācies trijatā vai četratā: 15% atlaide
  • Nāc mācies vairāk kā 5: 20% atlaide

Atlaides attiecās uz šīm programmām un piemērojas automātiski iepērkoties mūsu online veikalā:

  1. Vima Hofa metode un Rūdīšanās koncepts
  2. Darbs ar elpu Oxygen Advantage metodika
  3. Tavs miegs un miega paradumi

Kārto eksāmenus Itālijā 2020. gada mācību ceļojums ir atvērts reģistrēties

Reizi gadā mēs dodamies mācību ceļojumā uz Itālijas kalniem kārtot eksāmenus. Šo braucienu Rūdīšanās skola un Māris Žunda rīko kopš 2016. gada. Galvenā ideja, ka tā ir iespēja fiziski un mentāli strādāt ar sevi, augt, atklāt sevī jaunas superspējas, iekšējo potenciālu un izprast, kā strādā aukstums, karstums, elpošana, asinsrite, nervu sistēma u. c. lietas Tavā ķermenī praksē. Pirms braucienu visiem dalībniekiem ir ieteicams iziet sagatavošanās apmācības Rūdīšanās skolas pamatprogrammās. Itālijas brauciens 27.jūnijs – 4.jūlijs 2020 (8 dienas un 7 naktis). Grupas vadītājs Māris Žunda, kas ir pašlaik vienīgais Vima Hofa metodes treneris Baltijā, kas ir izveidojis Rūdīšanās skolu un vada Aukstummīļu kustību. Māris ir pirtnieks, reiki praktiķis un fiziskās sagatavotības treneris. Turklāt viņš ir profesionāls izaugsmes treneris un veselības veicināšanas entuziasts, kas vēlas efektīvi, vienkārši un, galvenais, mūsdienīgi integrēt dzīvē teorētiskās zināšanas.

Lai pieteiktos ceļojumam, nepieciešama pases kopija un ir jānoslēdz ceļojuma līgums. Cenu piedāvājumu un detaļas meklē https://www.uzdrosinies.lv/italija2020/

Lasīt par kursu

​Kā elpot efektīvāk un... kāpēc tas vispār vajadzīgs?


Labsajūtas un fizisko spēju uzlabošana profesionāļiem, entuziastiem un pat tiem, kas ar sportu ir uz "Jūs". Izproti elpošanas nozīmi un iemācies sniegumu veicinošas elpošanas tehnikas.



Follow

About the Author

Rūdīšanās skola ir veids, kā mēs varam dalīties savā pieredzē un zināšanās ar ikvienu, kas vēlas kļūt par sevis labāku versiju — būt enerģiskāks, pārliecinātāks, stiprāks, veselīgāks, mērķtiecīgāks un produktīvāks. Rūdīšanās skolā mēs apvienojam vairākas mūsu izmēģinātas, pārbaudītas, apgūtas un pierādītas metodes un zināšanas, lai palīdzētu Tev sasniegt savus mērķus.

>